TİKOM’DA 176 BİN 665 ÇAĞRIYA CEVAP VERİLDİ

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet kalitesini yükseltme amacıyla kurduğu TİKOM aracılığı ile vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet sunuluyor. TİKOM bu kapsamda 2024 yılının ilk 6 ayında 176 bin 665 çağrıya cevap verdi.

TİKOM’DA 176 BİN 665 ÇAĞRIYA CEVAP VERİLDİ

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren TİKOM (ALO 153 Çağrı Merkezi), vatandaşlara kaliteli hizmet sunmak için çalışmalara devam ediyor. TİKOM, 2024 yılının ilk 6 ayında 176 bin 665 çağrıya cevap vererek vatandaşların talep ve şikayetlerini anında değerlendirip işleme aldı. Bu çağrıların 80 bin 319’u incelenip sonuçlandırılmak üzere ilgili birimlere aktarıldı. Diğer çağrılarda ise vatandaşa anlık olarak çözümler üretildi.

KÖPRÜ GÖREVİ GÖRÜYOR
Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “TİKOM, içme suyu ve kanalizasyon hizmetleri başta olmak üzere ulaşım, zabıta, cenaze hizmetleri, yol bakım ve onarım, park ve bahçe işlemleri, vektörle mücadele, sosyal yardımlar ve sokak hayvanlarına yönelik başlıca konularda 18 ilçeye 7/24 kesintisiz hizmet veriyor. Amacımız vatandaşlarımızın günlük yaşamlarını kolaylaştırmak. Kurum ile vatandaşlarımız arasında iletişim köprüsü kurarak hizmet kalitesini artırmayı amaçlıyoruz. Vatandaşlarımızın her zaman yanındayız” denildi.


Anahtar Kelimeler: TİKOM’ ÇAĞRIYA CEVAP VERİLDİ

Süper Lig LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 11 10 0 1 21 31
2.Fenerbahçe 11 8 1 2 18 26
3.Samsunspor 12 8 3 1 11 25
4.Eyüpspor 12 6 2 4 7 22
5.Beşiktaş 11 6 2 3 9 21
6.Göztepe 11 5 3 3 6 18
7.Sivasspor 12 5 5 2 -3 17
8.İstanbul Başakşehir 11 4 3 4 3 16
9.Kasımpaşa 12 3 4 5 -3 14
10.Konyaspor 12 4 6 2 -6 14
11.Antalyaspor 12 4 6 2 -9 14
12.Rizespor 11 4 6 1 -9 13
13.Trabzonspor 11 2 3 6 -2 12
14.Gazişehir Gaziantep 11 3 5 3 -3 12
15.Kayserispor 11 2 3 6 -5 12
16.Bodrum FK 12 3 7 2 -6 11
17.Alanyaspor 11 2 5 4 -5 10
18.Hatayspor 11 1 7 3 -8 6
19.Adana Demirspor 11 0 9 2 -16 2